Lomalaisen maailma on vihreä ja aurinkoinen

Ihanat lomasäät! Olen koukuttanut itseni lukemiseen, nauttinut auringosta, köllinyt puistossa ja syönyt ihan hitosti jäätelöä.

kuva 004Khaled Hosseinin uusimman ostin itselleni kesälahjaksi ja se vaan on niin hyvä – aika taattua laatua, jos herran tyylistä tykkää. Teksti on vienyt ihan mennessään, olen vasta sivulla sata ja toivon jo nyt, ettei se ikinä loppuisi.

kuva 0112Ihan ei ole sentään mennyt pelkäksi lötköttelyksi, vaan on tässä treenattukin. Ohjelman mukaisesti se kolme kertaa viikossa ja siihen päälle kaikenlaista kävelyä, kehonhuoltoa ja muuta oheistoimintaa aina vähän fiiliksen mukaan. On tuntunut todella hyvältä. Näin kesäaikaan on muutenkin aika houkuttelevaa käydä salilla, kun siellä on niin hiljaista, ihan saa omassa rauhassa tehdä eikä mihinkään juuri tarvitse jonotella. Kivaa ja mieltä ylentävää on myös huomata, kuinka tulokset koko ajan hilautuvat oikeaan suuntaan ja tuntuu, että kyllä tässä ihan selvästi eteenpäin mennään.

(Mutta jotta tästä mun touhusta ei nyt näin kesäaikaan jäisi liian kurinanalaista kuvaa, niin voin tunnustaa, että hyväksi vastapainoksi olen myös nautiskellut litroittain jäätelöä ja syönyt aika monta riviä tummaa suklaata. Ihminen se olen minäkin :D)

kuva 0132Tänään pääsin tässä myös tutustumaan osteopatiaan, kun alaselkä veti viime viikolla jotenkin ihan lukkoon, enkä saanut sitä omin voimin avattua, sen verran oli jumi hankalassa paikassa. Tuli näin heinäkuussa vähän jo hätä, että kukas sen mulle nyt rusauttaa auki, kun koko Suomi lomailee ja niinpä päädyin lopulta osteopaatin luokse. Paikka oli vanha tuttu, samoissa tiloissa olen käynyt urheiluhierojalla, joten se oli siinä mielessä helppo ratkaisu. Ja kyllä kannatti, oikein oli mukava käynti! Palvelu oli hyvää ja ammattimaista, huumoria oli sopivasti mukana ja tietysti mikä tärkeintä, sain avun vaivaani ja selkää taipuu taas normaalisti.

Jätä kommentti